Anders Leander i MÖNSTERÅS

Valet i USA var en riktig rysare, men Trump tog till slut hem spelet och demokratin segrade

Av Anders Leander - 2016-11-10 11:30



Äntligen är Bitchen Hillary Clinton ur spel och kan förhoppningsvis inte ställa till mer elände i världen 





Nu får vi hoppas att President Donald Trump ställer Obama, Familjen Clintons, och hela den korrumperade makt eliten i USA, inför domstol för att sona sina brott som de gjort mot demokratin och mot det amerikanska folket och hela världen.

 

Nu sitter våra svenska korrumperade och maktgalna politiker och dom här förstå sig påarna i TV och tror dom är experter på varför det blev Donald Trump som tog hem presidentposten i USA. Våra svenska politiker, bland annat moderat ledaren Batra säger att Hillary Clinton borde ha lyssnat på folkets vilja. Men Batra själv och 7-klövern hur mycket lyssnar dom på det svenska folkets vilja???? Inte ett jävla dugg!!!!

 

Vi är många som vill rösta om ett utträde ur EU och om den vansinniga invandringen  i Sverige, och om vi skall gå med i Nato m.m inte tilllåts vi att göra några några sådana omröstningar för 7-klövern. I en demokrati är det väl folkets vilja som skall tillgodo ses och inte vad Stefan Löfven och 7-klövern vill???

 

Nej Sverige är inte längre en demokrati utan en diktatur, där våra politiker sakta smyger på oss en diktatur detta är helt säkert säkert. De flata och godtrogna svenskarna märker inte ett skit, eller rättare sagt bryr sig inte hur det går med vårt land Sverige. Vi svenskar har varit förskonade från krig alldeles för lång tid och våra politiker har hjärntvättat hela nationen Sverige och styr och ställer hur dom vill nu.

 

Se hur vårt rättsamhälle håller på att braka ihop, där domare friar våldtäktsmän på grund av dom sov när de våldtog någon stackars flicka??? Hur fan kan man sova och begå en våldtäkt??? Nästa gång  jag deklarerar ska jag säga " jag sov när jag deklarerade" då måste jag ju gå fri från skattebrott eller??? Jag menar det är ju lika dumt som att sova när man våldtar någon??

 

Jag personligen tror jag att inom ett par år kommer hela skiten att braka ihop, detta vansinniga som våra politiker håller på med kan inte fortgå. Men jag hoppas att de svenskfienliga 87% som röstade på denna skiten är nöjda, jag hoppas också att alla brott som begårs i Sverige skall drabba enbart dessa svenskfienliga 87 procenten.

 

 

 

 
 
Ingen bild

s29

10 november 2016 15:48

Jag vill rekomendera alla att läsa Mats Dagerlids krönika på Avpixlat.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards