Anmälan om allvarlig brottslighet som faller under allmänt åtal
Det är i dag uppenbart att ett icke ringa antal individer på nyckelpositioner inom bl a statsförvaltning, media och inom landets politiska etablissemang, driver en agenda för syftet att helt eller delvis utrota Sveriges ursprungsbefolkning – de etniska svenskarna.
Anmälan nedan inlämnades tisdagen den 6:e juni 2017 till Internationella Åklagarkammarna i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Ett av de tillämpliga lagrummen:
Omfattningen och hastigheten på processen bekräftas av SCB För tjugo år sedan hade Sverige en befolkning om 8 miljoner. I dag är siffran över 10. Av dessa är knappt två miljoner födda utomlands. År 2060 tror Statistiska Centralbyrån att Sverige kommer att ha över 13 miljoner invånare.
Av dessa kommer ursprungsbefolkningen, de etniska svenskarna, att ha reducerats till en utsatt minoritet i ett land som tidigare var deras men som redan i dag har börjat förändras bortom igenkännlighet.
Den dominanta delen av ”Sveriges” invånare kommer då att utgöras av ickeeuropeer härstammande från misslyckade och dysfunktionella stater med djupt rotade sedvanor av våld och förtryck.
Det pågående folkmordet på svenskarna i deras eget land är ett de facto krig som förs på bl a följande fronter:
En statsförvaltning som infiltrerats av zionistiska3 intressen som möjliggör och driver folkmordet genom att påtvinga etniska svenskar levnadsvillkor och förföljelse som i lagens mening utgör folkmordspolitik.
En massmedia ägd och kontrollerad av zionistiska intressen som förföljer individer som i det publika rummet påpekar det pågående folkmordet.
Internationella finansspekulanter som i MENA-regionen rekryterar och organiserar miljontals med människor som man förmår att börja marschera mot Europa och Sverige med förevändningen att där söka asyl – grupper vars närvaro direkt från ankomsten accelererar undergången av Sverige och Europa.
Den dokumenterade förekomsten av den s k Kalergiplanen: projektet att genomföra ett folkmord inte bara på etniska svenskar, utan ursprungsbefolkningar i hela Europa.
I fall åklagarkammaren är tvekande inför möjligheterna att ingripa mot individer som under täckmantel av titlar såsom statsråd, riksdagsledamot, folkvald, tjänsteman, eller representant för olika NGO:s, erinras om att Sverige står bakom FN-konventionen om R2P: Right to Protect – rättigheten för utomstående att ingripa mot andra länder för syftet att skydda dessas civilbefolkningar.
I fallet med Sverige i skrivande stund: att stoppa det pågående folkmordet på landets ursprungsbefolkning.
Skälen för åklagarkammaren att agera kan vara fler.
Om situationen av Sveriges grannländer börjar upplevas som ett hot mot deras egna intressen eller existenser – kanske t o m ett hot mot internationell fred och säkerhet – kan dessa, under åberopande av R2P-principen, välja att militärt ingripa mot den svenska statsledningen för syftet att stoppa det pågående folkmordet på etniska svenskar.
Vi överlåter åt åklagarkammaren att besluta vad som är bäst: att Sverige löser problemet internt, eller att främmande makt gör det vid ett humanitärt ingripande – ett företag som av nödvändiga skäl kommer att ha en militär dimension.
Vi avrundar med att erinra om konceptet av ”utvidgat gärningsmannaskap”, vilket i klartext betyder att om åklagarkammaren, nu när den gjorts medveten om det pågående folkmordet, inte agerar för att stoppa detta, själv blir ansvarig för brottet såsom gärningsman.
Skriv på du också: Stoppa Folkmordet på alla svenskar
Källa & Länk: Blueshift